Avslutning och student!

Har varit mycket dom senaste dagarna, var på min sambos lillebror avslutning i 9an på tisdag. Satan var han har blivit stor, han var ju nyss 12 år och kortare än mig men nu är han 16år och mycket längre än mig, han har dessutom flickvän och ska börja gymnasium! Kan inte förstå hur tiden kan gå så här fort.
Var på studenten till min lillebror och hans flickvän i onsdag också, herregud nu börjar han arbetslivet, min lillebror och hans flickvän :) en sak vet jag iaf att han och hans flickvän kommer vara tillsammans väldigt länge!
 
Nu ska jag äta tänkte jag :)
Anonym
2014-06-14 @ 10:33:48

Tänker du ofta på Joakim?

Svar: ne de har jag inte gjort pga vi inte har någon kontakt längre.
Amanda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

auk

RSS 2.0